نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4811
-
الف
+

«مریم بلالی مقدم» از «دردسر والدین» تا «تب سرد»+تصاویر

دراین گزارش با «مریم بلالی مقدم» بازیگر سریال «دردسر والدین» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم بلالی مقدم» بازیگر سریال درحال نشر «دردسر والدین» دارای مدرک ماستری نمایش و هنرهای نمایشی دانشگاه استراسبورگ فرانسه می باشد.

وی فعالیت هنری خود را در زمینه هنرهای نمایشی از سال ۱۳۸۰ با بازی در تیاترهای دانشجویی آغاز نمود و پس از چندی با بازی در سریال «دردسر والدین» به کارگردانی «مسعود نوابی» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، در کنار بازیگرانی چون «مهران مدیری»، «فاطمه گودرزی» و «حمیده خیر آبادی» نخستین کار تصویر خود را انجام داد.

این بازیگر جوان از آن پس در سریال ها و فلم های سینمایی نقش آفرینی نمود و در سال 1382 با حضور در سریال «تب سرد» بر تجربیات خود افزود.

 علاقه به کشف افق های جدید و کسب تجربه و دانش بیشتر سبب شد تا وی چند سالی را به تحصیل دانش و مشاهده رویدادهای هنری در خارج از ایران بگذراند و از نزدیک به مشاهده فعالیت های هنری تجربی و حرفوی در سایر کشورها بپردازد.

در چند سال اخیر مریم بلالی مقدم در جشنواره ها و رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری حضور فعال داشت و از نزدیک با گروه های هنری بین المللی همکاری و تعامل  نموده است.

وی علاوه بر سریال های «پل» و «چمدان های بسته»، در فلم های سینمایی «در خانه با هم»، «آرزو»، «خوابگاه دختران»، «روز ولنتاین» و... حضور داشته است.

گفتنی است سریال «تب سرد» با نقش آفرینی مریم بلالی مقدم پیش تر از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

دانلود سریال «دردسر والدین»

دانلود سریال «تب سرد»

  ع ا

نظر شما
ارسال نظر